loading...

ارز دیجیتال - بیت کوین

  خدمات خرید و فروش بیت کوین سریع و کاملا اتوماتیک یکی از بزرگترین دغدغه های کاربران ایرانی داخل کشور برای ورود به دنیای تجارت با بیت کوین، تهیه و سفارش \"خرید بیت کوین\" از یک مرجع مطمئن و سریع

مدیاک بازدید : 938 دوشنبه 21 مرداد 1398 زمان : 11:48 نظرات (0)

 

خدمات خرید و فروش بیت کوین سریع و کاملا اتوماتیک

یکی از بزرگترین دغدغه های کاربران ایرانی داخل کشور برای ورود به دنیای تجارت با بیت کوین، تهیه و سفارش "خرید بیت کوین" از یک مرجع مطمئن و سریع است. با توجه به غیر قابل رهگیری بودن ماهیت پرداخت کننده در پرداخت سفارشات با بیت کوین، بسیاری از ایرانیان با هدف عبور از تحریم خرید های خود را در فضا مجازی با بیت کوین انجام می دهند.

 

برای رفع نیازمندی شما در Xchange98 امکان خرید بیت کوین را به صورت خودکار و کاملا اتوماتیک فراهم کرده ایم. در کنار بستر خرید با بیت کوین، بستر کسب درآمد با این ارز دیجیتال و فروش با بیت کوین از جمله فرصت هایی است که برای ورود کاربران داخل کشور به عرصه بین المللی فراهم ساخته شده است.

 

ما برای حمایت از کاربرانی که قصد شروع کسب و کار با بیت کوین را دارند؛ علاوه بر بستر خرید، امکان "فروش بیت کوین" و نقد کردن درآمد ارزهای دیجیتال حاصل از آن را هم فراهم ساخته ایم. با هدف ارز آوری و ایجاد بستر شغلی جدید، سرویس ارائه درگاه پرداخت با بیت کوین را نیز ارائه نموده ایم، تا شما را در دستیبابی به این دست آورد مهم همراهی کنیم.

 

 سفارش خرید   درخواست فروش

 خرید از ما (کاربر معمولی) : 1,473,154,145 ریال

 خرید از ما (همکار) : 1,428,959,521 ریال

 فروش به ما : 1,261,433,817 ریال

 موجودی 1.58194869

خدمات خرید بیت کوین با پرداخت اتوماتیک و سریع

خدمات خرید بیت کوین با پرداخت اتوماتیک و سریع

با افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین در اوایل سال 2018 توجه افراد زیادی در سرتاسر جهان به آن جلب شد و عده بسیاری علاقه مند به خرید بیت کوین و سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال بیت کوین شدند. در این پروسه ایرانیان نیز از این قاعده مستثنی نبودند و با هدف سرمایه گذاری به دنبال خرید Bitcoin افتادند.

 

به همین دلیل ما نیز در ایکسچنج98 برای رفع نیاز کاربران ایرانی بستر خرید آسان بیت کوین را با مطمئن ترین ساختار و به نازلترین قیمت از منابع درآمدی کاربرانی که با بیت کوین کسب درآمد می کنند امکان پذیر کرده ایم.

 

برای خرید بیت کوین و "شارژ کیف پول بیت کوین" کافیست در وب سایت ثبت نام کنید و پس از احراز هویت مشخصات حساب کاربری به راحتی اقدام به خرید بیت کوین و شارژ حساب خود نمائید.

 

همچنین برای جلب اعتماد کاربران و سهولت در خدمات رسانی امکان "خرید بیت کوین بدون احراز هویت" را در اولین مرحله استفاده از خدمات سایت تا سقف دویست هزار تومان فراهم شده است، لذا اولین سفارش بیت کوین شما بدون احراز هویت انجام خواهد شد اما برای خرید در دفعات و یا شارژ ولت بیت کوین در مقادیر بالاتر نیاز به احراز هویت کامل حساب کاربری می باشد.

 

خرید بیت کوین

سرویس فروش بیت کوین و نقد کردن درآمد ارز دیجیتال

سرویس فروش بیت کوین و نقد کردن درآمد ارز دیجیتال

پس از خرید و سرمایه گذاری در بیت کوین و یا شروع کسب درآمد خارجی با استفاده از سرویس پرداخت با بیت کوین؛ بزرگترین دغدغه و نیازمندی کاربران، فروش بیت کوین و تبدیل آن به ریال می باشد.

 

با توجه به نوساناتی که ارزهای دیجیتال دارند، سرعت در تبدیل و فروش به موقع، سرنوشت سود و یا زیان آنها را مشخص می کند. لذا نیازمند به یک صرافی بیت کوین که به صورت 24 ساعته امکان فروش و تبدیل بیت کوین را برای شما فراهم سازد یک امر ضروری است.

 

به همین خاطر ما سرویس فروش بیت کوین را به صورت 24 ساعته برای شما فراهم ساخته ایم تا در تمامی ساعات شبانه روز قادر به فروش و تبدیل بیت کوین به ریال باشید.

 

اکسچنج98 در تمامی ایام هفته و 24 ساعات شبانه روز بیت کوین شما را خریداری می کند و معادل آن را در صورت فروش در ساعات کاری بین 1-2 ساعت پس از فروش به حساب بانکی شما منتقل می کند و در سایر ساعات شبانه روز واریز وجه به روز بعد موکول خواهد شد.

 

فروش بیت کوین

انجام سفارش و پرداخت با بیت کوین

انجام سفارش و پرداخت با بیت کوین

ممکن است هیچ گونه شناختی از بیت کوین و یا سیستم های پرداخت و خرید با ارزهای دیجیتال نداشته باشید، اما به عنوان یک کاربر اینترنتی نیاز به خرید و یا پرداخت با بیت کوین پیدا کنید.

 

با توجه به فراگیر شدن سیستم های "پرداخت با بیت کوین" و سایر ارزهای دیجیتال ما امکان ثبت سفارش و خرید با بیت کوین را برای شما فراهم ساخته ایم. کافیست لینک محصول مورد نظر خود را که قصد خرید آن را دارید را وارد کنید، سپس معادل نرخ روز آن را به ریال پرداخت کنید تا همکاران ما آن سفارش را برای شما انجام دهند.

 

خرید با بیت کوین

ارائه درگاه پرداخت اینترنتی بیت کوین با قابلیت ای پی آی مستقیم

روز افزون شدن تعداد کاربران ارزهای دیجیتال باعث تمایل برنامه نویسان و صاحبان کسب و کار آنلاین به استفاده از سرویس های پرداخت ارزهای رمز پایه می شود. افراد زیادی هستند که برای شروع کسب و کار با ارزهای دیجیتال به دنبال درگاه پرداخت بیت کوین هستند، اما متاسفانه سرویس دهنده های محدودی هستند که خدمات درگاه پرداخت بیت کوین را به صورت کامل و کاربردی ارائه می کنند.

 

از این رو بر آن شدیم تا امکان استفاده از یکی از بهترین سرویس های بهینه و کاربردی درگاه پرداخت آنلاین با بیت کوین را با برای شما فراهم سازیم و مستندات مربوط به API و راه اندازی آن را برای شما به زبان فارسی ارائه نمائیم.

 

درخواست درگاه پرداخت بیت کوین

ارائه درگاه پرداخت اینترنتی بیت کوین با قابلیت ای پی آی مستقیم

معرفی انواع ولت بیت کوین

یکی از ابتدایی ترین دغدغه های کاربران بیت کوین انتخاب کیف پول مناسب برای ورود به این عرصه است. با یک جستجو ساده در اینترنت کیف پول های زیادی برای استفاده از خدمات این ارز دیجیتال پیدا خواهید کرد. معمولا پیشنهاد افراد برای استفاده هریک از آنها بسته به سلیقه شخصی متفاوت است. 

اگر بخواهیم مختصر و مفید کیف پول های بیت کوین را به شما معرفی کنیم، باید به این صورت بیان کنیم : 

مشهورترین و قدیمی ترین کیف پول بیت کوین، کیف پول Blockchain است. این کیف پول با داشتن رابط کاربری ساده تحت وب و نرم افزار موبایلی ساده امکان استفاده از خدمات ولت بیت کوین را برای شما فراهم می سازد. از این کیف پول می توان با عنوان ایمن ترین کیف پول نرم افزاری بیت کوین یاد کرد.

 

کیف پول های کاغذی و یا سخت افزاری یکی دیگر از انواع کیف پول های بیت کوین هستند، که سطح امنیتی بیشتری نسبت به کیف پول های نرم افزاری دارند. چرا که این کیف پول ها در بستر شبکه قابل دسترسی نیستند و فقط در زمان استفاده می توانید انها را وارد شبکه نقل و انتقال کنید. از این رو این کیف پول ها قابل هک نبوده و امنیت بیشتری نسبت کیف پول های نرم افزاری و تحت وب دارند.

 

قیمت لحظه ایی بیت کوین

نیاز به یک پایگاه بروز آنلاین برای آگاهی از آخرین تغییرات قیمت بیت کوین، از جمله نیازمندی های یک کاربر فعال در دنیای ارزهای دیجیتال است. چرا که روند صعودی و نزولی قیمت سایر ارزها به قیمت بیت کوین باز می گردد.

 

همچنین برای تصمیم گیری برای فروش یا خرید بیت کوین می بایست از قیمت لحظه ای آن آگاهی یابید، تا مبلغ تمام شده در زمان معامله برای شما قابل تشخیص باشد. ما در اینجا برای قیمت روز بیت کوین را به نمایش خواهیم گذاشت و در 24 ساعت شبانه آن را معادل با قیمت روز بیت کوین از شما خریداری می کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 239
  • بازدید سال : 1,180
  • بازدید کلی : 57,786